praksis i NRK?!

Hei, i dag har vært en skikkelig bra dag! Jeg våknet med en sånn spenning i hele kroppen, men heller på en god måte enn en dårlig – vel vitende om at jeg skulle på intervju hos NRK kun noen timer senere. Da klokka nærmet seg 13 gikk jeg til Marienlyst for å treffe produksjonslederen i “Hva feiler det deg”. Det var så stas, og jeg følte at alt gikk skikkelig bra! Det er jo ikke snakk om noe jobb, men en stilling som praksiselev til høsten. Men det er likevel en stor sjanse for meg til å kunne utvide journalist-horisonten min litt, hehe. Som sagt, følelsen er god, og det hadde vært så kult å fått en fot innenfor NRK også. Spesielt når det er for et TV-program jeg har så sansen for! Jeg krysser bare fingrene, jeg…

Følte meg temmelig kul som sto utenfor NRK Marienlyst og ventet mens det tuslet et par TV-ansikter forbi ~ Meg som var gira etter intervjuet, naturligvis ~ Fra sushi-daten med Helene i går ♥

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg