pøs


Hei, dere!

Jeg følte veldig brått at vi var tilbake til hverdagen igjen nå. Det er ikke like varmt i lufta, helga har stort sett bestått av regn, regn og pøsregn. Og i dag var jeg tidlig oppe for å lese pensum til neste forelesning. Sånn har det brått blitt, hehe! Jeg har også vært ute på en lang tur kombinert med et par ærender og en avtale jeg hadde, så det kjennes både effektivt og godt. Endelig en dag hvor jeg føler tiden faktisk har flydd fra meg. Nå skal jeg legge meg nedpå, høre på lydbok og ikke gjøre noenting. 

Og se forresten hvor utrolig vakkert det er på St. Hanshaugen om dagen. Selv i øsende regnvær! Det er så grønt, frodig og fullt av blomster der om dagen, og jeg elsker å bare tusle rundt der for å få litt påfyll i sjela. Men virkelig, det er så godt å ha en sånn plass et steinkast unna leiligheten..

(Q) Hvordan har mandagen deres vært?
~Mathilde~
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg