pjusk.

God kveld (eller snart natt?) !

Nå har jeg endelig kommet meg litt på plass i Oslo og leiligheten igjen. Det krevde sin tid å få styr på alt av klær, julegaver og småtteri, men sånn går det når man er hjemme så lenge av gangen. Mamma kjørte meg inn i går kveld, og jeg var evig takknemlig for at jeg slapp å ta toget med alt det pikkpakket mitt (er det forresten et skriftlig ord? Pikkpakk?). Da jeg skulle ta kvelden i går merket jeg at halsen og bihulene ikke spilte helt på lag. Dessverre. Søren, tenkte jeg – nå hadde jeg klart meg en så lang periode uten å være syk. Vel, der fikk jeg den midt i fleisen.

Jeg fikk virkelig ikke sove i natt, og de få timene med søvn var alt annet enn gode. Jeg har ligget og vridd meg, syntes synd på meg selv og den sinnsykt vonde halsen min, og prøvde sterkt å ikke fokusere på det faktum at jeg ikke fikk sove. Natten ble med andre ord ikke lang, og jeg var oppe ganske tidlig i dag. Heldigvis hadde jeg ingen planer på formiddagen, så jeg lagde meg te, kaffe og chai latte mens jeg så på serier og pleiet formen som best jeg kunne. Klokken fire i dag skulle jeg jobbe igjen, og selv om jeg ikke møtte opp med tidenenes beste form, var det veldig deilig å være tilbake på Aftenposten igjen! Beklager at jeg blogger såpass sent, men jeg hadde tross alt nyhetsvakt fra fire til elleve i dag/kveld, og har akkurat kommet inn døra hjemme. Nå skal jeg lage meg enda en kopp te, og prøve å få litt mer søvn enn forrige natta.
Vi snakkes

(Q) Er det flere som sliter med nyttårsforkjølelsen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg