pink from head to toe

Pink is my happy-colour
Jeg var jo på konsert forrige uke, og jeg bestemte meg for å kjøre en all out rosa-look. Jeg elsker fargen, og jeg er egentlig skikkelig jentete bare jeg vil. Jeg hadde akkurat kjøpt meg verdens fineste rosa kjole, og jeg matchet sminken min til kjolen, siden jeg var i så rosa-humør. Det ble faktisk ganske fint, og jeg elsker å leke litt med sminke for å matche antrekkene mine. Men virkelig, la oss bare ta et øyeblikk for denne kjolen, jeg føler meg skikkelig fin og elegant i den!

(Q) Hva synes dere om looken?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg