piknik i parken

Hei på dere!

Ny uke igjen, og jeg har ikke på langt nær vært så i farta som jeg var forrige uke. I går regnet det hele dagen, og det var ikke akkurat med på å få opp humøret. Det eneste jeg var utenfor døren, var for å gå til og fra behandleren min. Resten av dagen satt jeg inne og slukte serier, hehe. I dag regner det heldigvis ikke, men det er ikke akkurat deilig vær heller… 

Forrige uke sendte stesøstera mi meg en melding og lurte på om vi skulle treffes. Hun var også i Oslo, og kjedet seg like mye som meg. Vi ble enige om å møtes på St.Hanshaugen for å drikke vin og kose oss. Det var en av de virkelig varme dagene, så parken var stappfull av mennesker. Men vi fant oss heldigvis en plass der vi ikke var omringet av folk. Det var skikkelig koselig, og ekstremt etterlengtet! Vi satt der i over tre timer og skravlet, før vi til slutt ble såpass kalde at vi måtte pakke sammen. Sånne kvelder i parken trenger jeg flere av!

~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg