Phantom of the Opera

Hei!

Gårsdagen var så fin, og jeg var vel i grunn på farten fra tidlig morgen til seint på kvelden. Etter at jeg dro hjem fra skolen, tok det ikke mange minuttene før mamma og Leah var utafor døra her. Vi dro videre ned til Aker Brygge hvor vi gikk langs brygga i det fantastiske været, og endte opp med å spise på Olivia. Derfra dro vi til hotellet som mamma, stefaren min og Leah skulle overnatte på, og slappet av der før vi måtte gå til Folketeateret. Jeg visste ikke helt hva jeg kunne forvente meg, men uansett hva jeg så for meg, overgikk dette alt! Phantom of the Opera er en av favoritt-musikalene/operaene mine, og det var helt vanvittig å se den på teateret. Jeg har omtrent ikke ord, for det var så stort, nesten litt overveldende. Sangerne, kulissene og hele stykket var av så skyhøy kvalitet! Jeg er så utrolig glad for at vi fikk sett den, for dette var en opplevelse! 

(Q) Har dere sett noen virkelig gode musikaler/forestillinger?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg