passion.

Jeg gikk forbi denne butikken for noen uker siden. Det skal godt gjøres å ikke ha fått med seg hvilken musikkidiot jeg er. Denne gangen måtte jeg gå innom. Så klart kunne jeg ikke dra på gitar-shopping, men dette er en av de få gangene jeg har kunnet gå inn i en butikk bare for å bli inspirert. Jeg valset rundt blant kassegitarer, el-gitarer, strenger, fendere, you name it. Dette er meg, min lidenskap, min kjærlighet. Jeg er så altfor dårlig til å sette meg ned med gitaren min for å spille, men sånt som dette gir meg hundre nye grunner til hvorfor jeg skal nettopp det. Det er så deilig.

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg