påskeoutfit

Været her hjemme i påska har vært helt spesielt. Jeg har kunnet droppe jakka, gå i tynn strømpebukse, og jeg har til og med sittet ute på verandaen og slikket sol i lite klær. Det er skikkelig vår i lufta – på kanten til sommervær..! Da vi var i Stavern på påskeutstillinga her for et par dager siden, kledde jeg meg i skikkelig vår- og påskestil. Jeg har fått helt dilla på kjoler, og bruker det så ofte jeg klarer, så sant det ikke er alt for kaldt. Men jeg har blitt veldig glad i å slenge en strikkegenser over kjolen. Da holder jeg i alle fall litt på varmen, og det ser utrolig fint ut også! Kjolen jeg hadde på meg her er fra H&M, og jeg elsker den. Genseren har fine tanta mi strikket til meg, men det er “Lavendelgenser” fra Anett Opheim, og solbrillene er fra Quay. 

 

(Q) Hva synes dere om outfiten?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg