påskeferie!

Good fredag, dere!

I dag våknet jeg opp skikkelig lettet og skikkelig glad. Jeg leverte eksamensoppgaven min i går kveld etter å ha snakket med fine klassevenner på FaceTime og i chat i timevis, hehe. Jeg kom så veldig godt i gang de første to dagene, og følte egentlig at jeg var ferdig allerede på onsdag. Men etter å ha lest godt gjennom, hjulpet de andre med litt og til slutt klart å forsone meg med at jeg faktisk hadde gjort en god nok jobb, fikk jeg endelig levert! Herlighet, ti kilo vekk fra skuldrene. Jeg har påskeferie nå, og det skal nytes så til de grader! Håper dere får en skikkelig deilig helg, den skal i alle fall jeg nyte..

Og, i løpet av disse dagene mens eksamen pågikk, så jeg mitt snitt til å tulle og tøyse litt på Instagram. Jeg blir alltid så useriøs når alt annet skal være seriøst, så jeg lagde noen ganske geniale (om jeg må si det selv) instastories for hver dag. Følg med:


Og ja – jeg har faktisk en greie for å lage mine egne GIFs fra verdens beste tv-program. De måtte med.


(Q) Er dere også klare får påskeferie?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg