parklivet

God tirsdag!

Slutten av april var jo helt nydelig og skikkelig klassisk vår-idyll. Jeg hadde håp for mai også, men så langt har det stort sett bare vært regn og tunge skyer på himmelen. Jeg hadde en skikkelig fin lørdag for litt siden, da sola fremdeles var varm nok til å kunne steke i parken. Jeg møtte Thea, min fine stesøster, i Bjølsenparken. Der hadde vi en liten piknik mens vi skravlet i en liten evighet, og bare nøt sola som varmet. Vi fikk til og med solt oss litt – det er vår, det! Det var en så hyggelig ettermiddag, og jeg gleder meg allerede til været tillater sånne parkturer igjen. La oss håpe det ikke er så langt unna!

(Q) Har dere sittet ute i parken enda i vår?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg