pannekakefrokost

Et tårn av pannekaker til frokost? Ja takk!
Da jeg våknet opp i går var jeg skikkelig frysen på en ordentlig søndagsfrokost. Noe digg, men enkelt og sunt. Bananpannekaker er noe av det beste jeg vet om, men jeg lager det altfor sjeldent selv, hehe.. I går tok jeg endelig tak og lagde sammen en røre av bananer, havremel, bakepulver, kanel og havremelk. Det ble nok pannekaker til et eget lite tårn, og jeg toppet dem med en hvit sjokoladesaus fra Bodylab og et salt karamell-pålegg – SÅ himla deilig på en søndagsmorgen! Mandagen så langt er ikke akkurat noe å skryte av, og jeg ligger i senga med pensumbøker, mens jeg prøver å skrive noe fornuftig til bachelor-oppgaven min. Håper dere får en fin start på uka!

(Q) Hvordan pleier dere å starte dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg