påfyll av julestemninga

Jul i Vinterland er kanskje det som har fått meg mest i julestemning siden jeg flyttet til Oslo. Det er ikke måte på hvor mye jul det er puttet inn på noen hundre kvadratmeter. Det har vært lukten av jul fra alle tenkelige boder, julemat, julesnacks, juleattraksjoner – i det hele tatt. Jeg har pleid å tusle gjennom Vinterland kun for å få et lite påfyll av den gode følelsen. 
I år er det riktignok ganske annerledes der, og det er ikke det julelandet man er vant med at det er. Men jeg synes likevel det er en god, koronavennlig variant av markedet. Jeg har heller ikke oppsøkt sentrum og Karl Johan så mye denne høsten og vinteren, på grunn av situasjonen slik den er, men de to-tre gangene jeg har vært i Jul i Vinterland, har jeg kjent en sånn deilig julestemning snike innpå. Det er så godt å kjenne på i disse annerledes-førjulstider!

(Q) Hva gir dere skikkelig julestemning?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg