på stranda i Oslo

Heisann!
I går var jeg knapt hjemme, for fra morgen til kveld var jeg opptatt med å nyte sommeren utendørs. Det var helt vanvittig varmt i går, og jeg snytes det hadde vært for galt å bare ligge i en park, når alt jeg ønsket meg var å bade, hehe. Så jeg reiste til Sognsvann sammen med Maren og noen av hennes venner, og der ble vi liggende halve dagen. Det var så nydelig der, og jeg fikk ikke minst badet masse! Jeg er så badenymfe, og elsker særlig ferskvann – så Sognsvann var midt i blinken for meg. I tillegg var det ikke stappfullt med folk der heller, siden det var en vanlig mandag. Vi hadde rett og slett en perfekt dag ved vannet. 
Litt senere på kvelden reiste jeg videre ned til Grønland og Dattera til Hagen. Der hadde ei god venninne, Vilde, boklansering. Det var utrolig stas å få være med på, og jeg er utrolig stolt av boka hun gir ut. Den heter “Pappas hemmelighet”, og er utrolig sterk. Selve lanseringen var også utrolig bra, og jeg var så glad for å endelig kunne dra på et fysisk arrangement igjen. Det begynte å bli en stund siden sist! 

Er ikke dette sommeridyll (i Oslo?!) på sitt beste?

(Q) Hva er deres planer for uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg