oslosommeren

Heisann!
Dagene før jeg skulle reise fra Larvik gikk stort sett til pakking og annen ordning. Jeg kom tilbake til Oslo i går, og nå har jeg ‘flyttet inn på nytt’. Hehe, jeg tror det er litt sånn familien min ser på det, ettersom jeg har vært så mye hjemme sammen med dem i sommer. Men nå skal jeg bli her, jeg har en jobbhelg neste uke, og etter det starter studiene, så det passet best å reise innover igjen nå. Jeg hadde en ganske rolig dag i går – jeg pakket ut mesteparten av sakene som hadde vært med hjem, og deretter tuslet jeg rundt i byen for å lufte meg litt. Senere på kvelden gikk jeg til St. Hanshaugen (som jeg virkelig burde være flinkere til å bruke, det er så nydelig der!) og satt meg rett og slett ned med et teppe og en bok. Kun i sommerkjolen. Oslo er så fantastisk om sommeren, og spesielt med varmegradene som har vært den siste tiden. Jeg satt der og leste mens sola var på vei ned, og det var ikke kjølig engang! Det er Oslo-sommer-idyll, mener nå jeg i alle fall! Jeg håper det blir noen flere slike dager før skolen er i gang igjen…

(Q) Hvor har dere tilbrakt sommeren i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg