oslofavoritt i juletida

For en fin lørdag!
Jeg har vært ute en god tur i dag, og i dag var været helt perfekt (sett bort ifra at jeg gjerne kunne hatt litt snø), men sola skinte, og man frøs ikke halvt ihjel. Da er det bra nok! Hovedgrunnen til at jeg ville gå meg en tur, var for å besøke Oslofavoritten i disse tider. De som fulgte med i fjor, vet godt hvor høyt jeg elsker Jul i Vinterland, som settes opp i Spikersuppa hver jul. Det er her jeg får den aller beste julestemningen, og alt er så gjennomført. På en lørdag kryr det naturligvis av mennesker der, men det er likevel koselig å tusle gjennom julebodene, skøytebanen og attraksjonene. I fjor var jeg her mange ganger i uka, bare for å sanke julestemning, haha. I år har jeg ikke vært i sentrum like ofte, men dette var andre gangen jeg var innom Jul i Vinterland. Jeg blir like imponert hver gang, det er så koselig der!

(Q) Hva er deres favoritt for å komme i julestemning?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg