Oslo vegetarfestival

Dette har vært den deiligste søndagen på lenge! Det var i går kveld at jeg veldig spontant bestilte dagsbillett til Oslo Vegetarfestival, som holder til i Kuba park her i byen. Det ligger like ved der vi bor, og jeg var så fristet til å sjekke hva festivalen innebar, og ikke minst oppleve det så mange hadde postet bilder av samme dag. Det er en slags matfestival, med innslag av mye annet, og den har kun vegetarisk mat og vegetariske varer. Det er mange ulike stands med alt fra vegetarretter, is og kaffe til klær og kroppspleie. Jeg var så heldig å få med meg en skikkelig svær goodiebag hjem, siden jeg var blant de første som kom i dag. Såå masse spennende produkter og varer – jeg gleder meg til å smake og teste de ut! I tillegg holdt fine Tiril Refsum, gründeren bak OsloRaw (min favorittkafé her i Oslo), kokkekurs og foredrag om råkost og bedriften sin. Det var så inspirerende! Nå er jeg hjemme med magen full av god mat, altså jeg tuller ikke, jeg måtte legge meg ned på senga da jeg kom inn døra, haha. Jeg er så glad for at jeg spontant heiv meg rundt og bestilte et dagspass – det kostet jo ikke akkurat skjorta, og var absolutt verdt det!!

Bare sjekk, dette er hva jeg fikk med meg hjem i goodiebaggen (bortsett fra Mylk’en fra Betir Nordstrand, den kjøpte jeg latterlig billig)!

(Q) Har dere vært på Oslo vegetarfestival før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg