Oslo Raw med venninner

Hei, og god lørdag!
Denne uka har jeg faktisk kommet meg ut av leiligheten mye oftere enn jeg har klart tidligere. Gladmelding! Jeg har truffet venner, vært i sentrum, handlet diverse og bare kjent på den deilige sola som minner om vår allerede i februar. På torsdag fikk jeg en utrolig hyggelig melding fra min fine Elise Amanda som lurte på om jeg ville være med henne og Ida på Oslo Raw for å spise lunsj. En invitasjon jeg ikke kunne takke nei til – enhver unnskyldning for å dra på Oslo Raw, hehe! Vi møttes i tolv-tiden, og ble sittende på kafeen og skravle i lange tider. Det var så utrolig koselig å se begge to igjen, og vi hadde masse å oppdatere hverandre på. Jeg heier på flere slike kafébesøk, det er så sosialt og koselig!

Helgen min ser ellers veldig rolig ut. I går fikk jeg skrevet en del på oppgaven min, og det var sårt trengt, for jeg har ikke vært veldig flinkt til å motivere meg for å jobbe med den… Så hvis jeg klarer, skal jeg bruke litt av dagen og søndag på å jobbe videre der. Men først tenkte jeg at jeg skulle prøve å komme meg til Løkka en tur i dag, for å kikke litt i butikker, nyte det deilige været og bruke lørdagen riktig. Håper dere får en fin lørdag, dere også!

(Q) Hva er deres lørdagsplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg