oppstart og krav

Heihei!

Jeg merker at det var en kneik å komme over å starte på studiet igjen etter jula. Det var fullt kjør allerede første dagen, og vi driver med språk og tung retorikk hele denne uka. I tillegg skal vi ha en språkoppgave som er arbeidskrav tidlig neste uke – snakk om å være i gang igjen! Jeg merker at det kommer til å bli et hektisk halvår, og vi fikk alle sammen litt hakeslepp da vi så timeplanen fremover. Jeg håper bare ikke det er så hektisk som vi tror det er. Dagene er lange, vi starter halv ni hver dag og slutter stort sett rundt halv fire. Så jeg er ikke akkurat full av energi til å gjøre masse annet når jeg kommer hjem fra skolen, men det er heldigvis ikke så mye som trengs å gjøres heller. Nå satser jeg på å være skjerpa ut denne uka så jeg får jobbet godt med den første oppgaven, så kan jeg roe meg ned etter det, hehe. Godt å være i gang, si!

(se forresten på det helt fantastisk nydelige sengesettet jeg kjøpte meg her om dagen, er helt obsessed.)

(Q) Er dere i gang med skole eller studier etter ferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg