oppgradert ørepynten

Hei!
Nå sitter jeg på jenterommet hjemme på gården, og har ikke vært hjemme mer en halvannet døgn. Likevel har jeg stort sett hatt ting å gjøre, turer med familien, bilturer og valpekos, hele tiden. Det er fint å være blant litt folk igjen, ikke kun sitte alene i en storby!

Men, som dere kanskje husker, var jeg hos Posh Piercing for noen uker siden. Jeg hadde hatt skikkelig lyst på noen nye piercinger i øret, og dro dit for å ta to nye hull: en flat (midt i øret, øverst) og en mid-helix (langs kanten på øret, ca. midt på). Jeg kunne ikke bytte ut øredobbene før det hadde gått en del uker, og jeg vill jo oppgradere pynten litt ekstra. Planen var ikke å beholde de små gullkulene med en liten diamant inni. Jeg så for meg en ring med diamanter og et skikkelig statement-piece med masse strass. Det bestilte jeg fra nettsidene til Posh Piercing for litt siden, og jeg er så himla fornøyd med hvordan resultatet ble! Jeg hadde sett for meg skikkelig masse bling, og akkurat slik ble det – jeg elsker det, rett og slett!

(Q) Hva synes dere om øredobbene?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg