oktoberlørdag

Heihei!
Denne lørdagen har jeg vært mye ute i høstlufta, og jeg har gått så lenge at føttene mine er helt ødelagt. Jeg bestemte meg for å gå opp til Tåsen etter at jeg hadde ordnet meg på formiddagen. Det er et godt stykke, men det er en veldig koselig gåtur. På Tåsen var det nemlig et svært loppemarked i dag, og jeg ville kikke litt etter noen skatter. Det ble med et par gammeldagse kopper og en CD-plate, men jeg er fornøyd med det. Jeg gikk også hele veien nedover, og endte opp på Grünerløkka. Der også gikk jeg bare rundt og tittet i butikkvinduer og var en rask tur innom Søstrene Grene, før jeg kom meg hjemover. Det er så deilig å være ute i den lufta som er nå på høsten, så lenge man ikke fryser ihjel, for den er så frisk og ren. Sånn at man merker det skikkelig når man kommer inn døra og bare slenger seg ned i senga og er sånn “god sliten”. Sånn er denne dagen. Jeg har satt meg tilrette med kaffe og serier nå, akkurat det som trengs etter noen gode timer utendørs. Vi snakkes!

Og sjekk forresten dette kule kubbelyset jeg fant på Lagerhaus her om dagen, digger hvordan det ser ut!

(Q) Hva er deres helgeplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg