oktoberdagene

Hei, dere!

Håper alt står bra til i disse kalde oktoberdagene. Jeg har stort sett kun jobbet og kommet meg på skolen den siste tiden. Det går mye tid med til praksisen, og det er noe jeg synes er utrolig morsomt og interessant. Men det er en vanvittig omstilling fra korona-tilstandene med null planer og zoom-forelesninger… Jeg trives best når det skjer litt ting, og jeg har rutiner i hverdagen min. Ellers sliter jeg liksom med å strukturere meg skikkelig.
Så selv om det har vært en helomvending å gå fra null til full praksisjobbing, har jeg kost meg med å kunne dra på jobb tidlig om morgenen hver dag. Det er noe med å faktisk reise til et fysisk kontor og jobbe med helt konkrete ting. Jeg har skjønt verdien av det etter pandemien, altså. Det er så avgjørende for effektiviteten og følelsen av å være til nytte!

(Q) Hvordan er dagene deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg