oh christmas tree

Ettersom jeg reiser hjem hver jul, og ikke rekker å stelle med noe eget, svært juletre, er dette min kjære skatt. Det lille, hvite, nydelige treet mitt. 
Jeg pynter det alltid tidlig, så det kan få skinne så lenge som mulig. Det setter hele stemningen på rommet mitt. Nå har jeg fått enda mer julepynt på det lille juletreet, for jeg hadde en del ting med meg fra NRK, som jeg hang på like før jeg reiste hjem til jul i går.
Men disse bildene tok jeg før den nye ekstra pynten kom opp. Uansett, vakkert er det!

(Q) Har dere også noen små, søte trær?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg