oh christmas tree

O Christmas Tree, O Christmas Tree
How lovely are thy branches

Jeg må bare ta et øyeblikk for å beundre denne skjønnheten av et juletre. Jeg er så stolt! Hver jul siden jeg var bitteliten har jeg bestandig hatt mitt egne lille juletre. Enten det var et tre jeg fant i skogen hjemme på gården, eller i de senere årene, et fint, lite i hvit og glitrende plastikk. Men i fjor hadde jeg så mye julepynt at det lille treet knapt klarte å holde alt sammen, hehe. Så dette året måtte jeg ty til noe større. Jeg har i årevis gledet meg til den dagen jeg kunne kjøpe mitt egne, ordentlige juletre – og i år gjorde jeg det. Det er et falskt tre, men det var det jeg ønsket meg. Da kan det stå hele desember, og jeg må ikke stresse med det når jeg reiser hjem for julen.

Treet mitt er fra Rusta, og det har allerede ledlys på. Jeg tjuvstartet og pyntet det allerede forrige uke, men det måtte til i en kald og mørk november… Det ble så utrolig mye finere enn jeg hadde sett for meg, og jeg er helt barnslig stolt over juletreet som lyser opp hele stua her hjemme! Jeg har også pyntet resten av stua med julepynt og masse lys, så nå er det ingen som kan si noe på julefaktoren her i huset! Bare se hvor koselig det er..!

(Q) Hva synes dere om juletreet mitt?
(Q) Har dere pyntet tre allerede i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg