og endelig kom sommerferien

God torsdag! 
I dag har vært en skikkelig fin, skikkelig deilig dag. Sent i går kveld leverte jeg eksamensoppgaven min, og kunne med det ta sommerferie. Det er lite som kjennes bedre, for akkurat nå var det behov for ferie! Det betydde at jeg kunne sove lenge i dag, glemme alt jeg har jobbet med de siste ukene, dagene. Jeg skulle rett og slett bare feire at jeg har levert og kommet meg i mål med første året på journalistikk! Jeg gikk til sentrum, og til plassen hvor stefaren min jobber. Vi tok en lunsj sammen, før jeg tuslet videre rundt på Karl Johan og fant et par nye plagg til sommergarderoben (ikke sant, jeg trengte jo noen nye kjoler, har ikke nok enda).

Midt i sentrum møtte jeg på en kompis i klassen, han var på vei til et piercing-studio, og da slo jeg følge med han for å være moralsk støtte. Vi hadde det så gøy, og jeg skal innrømme at jeg var ganske fristet til å ta flere hull i øra sjæl. Klokka seks var jeg på Litteraturhuset, for det skulle jeg få med meg en liveinnspilling av en av favorittpodcastene mine – Pia og psyken. Det var veldig fint, og ikke minst mye viktig snakk. Er veldig glad for at jeg fikk med meg den! Da arrangementet var over, gikk jeg over på Kunstnernes hus hvor det var åpning av en fotoutstilling. Igjen, en ting jeg er veldig glad for at jeg fikk med meg.. Så jeg har vært mye rundt på farten i dag, og jeg kom ikke hjem igjen før nå akkurat. Med andre ord: en skikkelig innholdsrik, men utrolig morsom dag!

(Q) Har dere kommet dere gjennom eksamenskaoset?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg