off weekend

God mandag!

Denne helga ble brått litt annerledes da jeg fikk en telefon fra mamma fredag formiddag om at broren min hadde tenkt seg hjem til Larvik i helga, og at stefaren min uansett skulle kjøre for å hente han. Jeg bestemte meg superspontant for å bli med, og pakket for to dager på en time. Jeg la igjen PC-en min, og tok bare med klær og toalettsaker. Det var egentlig utrolig deilig, kun mobil og ellers mindre skjermtid enn jeg vanligvis ville hatt. Vi så en film fredagskvelden, var en tur i byen på lørdag, fikk med oss Skal vi danse-premieren (mitt største TV-høydepunkt om høsten), og hadde bake-søndag. Skikkelig rolig og fin helg hjemme i Larvik, før vi reiste tilbake til Oslo i går ettermiddag. Jeg følte for å koble av litt, og det synes jeg at jeg fikk gjort. Denne uka ser litt mer fullpakket ut, og jeg lå våken i timevis i natt mens hodet spant over alt jeg skal gjøre denne uka. Jeg endte opp med å skrive en liste på notater i halv tre-tiden, haha… Men jeg tror det skal gå fint, mye av det som skjer er interessante eller spennende ting. Håper dere har en fin start på uken!

Sjekk forresten den deilige stabelen med bøker jeg fikk med tilbake til Oslo fra mamma – utrolig kjekt at hun er bokhandler i blant!!

(Q) Hvordan var helgen deres?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg