oaseoslo

Heisann! 
Det er så deilig å være tilbake i Oslo igjen. Jeg har vært ute og gått turer hver dag, bare for å se byen, sette meg på en kafé eller høre på musikk. Det er virkelig noe av det beste jeg vet, å bare gå rundt. Oslo er spesielt fin nå på sommeren med alt det grønne overalt. Det er så mange bortgjemte steder som nærmest likner oaser, grønne planter overalt. Jeg elsker det!
I dag var jeg en tur i sentrum med Helene for å kikke i noen butikker. Deretter dro jeg på Espresso House på Solli hvor jeg hadde avtalt å treffe ei venninne som jeg ikke har sett på evigheter, Trine. Vi hadde det utrolig hyggelig, og skravlet i lange tider. Etter hvert ruslet vi videre mot Løkka, og var innom noen plasser på veien. Kafédater som denne gjør hele dagen så mye finere, det skal jeg bli flinkere til!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg