nyttårsaften

GODT NYTT ÅR!

Herlighet, jeg synes nyttårsaften er like rar og spennende hvert år. Det er så rart å tenke på at det er et helt år siden sist jeg feiret et nytt år. Det kjennes så fryktelig kort siden, samtidig har jeg gjort så utrolig mye i 2018. Gårsdagen tilbrakte jeg faktisk i Oslo, og feiret nyttårsaften der for første gang. Jeg tok toget inn ganske tidlig på dagen i går, og dro til ei veldig god venninne, Vigdis. Der var vi noen fler som spiste deilig nyttårsmiddag og koste oss i noen timer, før vi fartet videre til noen venner av dem. Der var vi resten av kvelden og utover natta. Vi dro ut og opp til toppen av Stensparken for å se fyrverkeriet da klokka nærmet deg midnatt. Og herlighet – Oslos fyrverkeri slår alt jeg har sett tidligere. Noen hakk bedre enn Larvik, hehe… Feiringen fortsatte etter det, og vi hadde det så gøy! Det var en skikkelig bra nyttårsaften, og jeg er så glad for at jeg dro hele veien inn til Oslo for anledningen. Nå står 2019 for tur!!

(Q) Hvordan feiret dere nyttårsaften?
~Mathilde~

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg