nyanser av hvitt

God fredag!

I dag har jeg vært på verandabesøk hos min fine venninne Vigdis, som har vært noen uker i Afrika, og sitter hjemme i karantene. Jeg skulle i utgangspunktet bare møte henne for å låne noen pensumbøker, men vi ble stående å skravle i halvannen time – hun på verandaen og jeg på bakken to meter unna. Litt komisk, men helt greit i disse dager, hehe. Vigdis sendte også med meg et svært puslespill da jeg desperat prøvde å lete frem noen gode isolasjons-aktiviteter. Så nå sitter jeg med 1500 brikker foran meg og gleder meg til å bruke fredagskvelden på puslespill, TV-serier og smågodt.

I tillegg har jeg også vært så smått effektiv i dag, for jeg har skiftet på senga (etter alt for lang tid i samme sengetrekk). Jeg har nå blitt såpass voksen at jeg finner glede i sengetrekk, og da særlig de litt fine, ensfargede (som så klart var de kjedeligste da jeg var yngre). Til jul fikk jeg et skikkelig fint, hvitt trekk i bomull, som jeg ikke har fått brukt før nå. Og jeg vet, det er rart hvor glad man kan bli i et hvitt sengetøy, men det gjør så mye med rommet mitt. Det trange, bittelille rommet blir liksom mye større og mer åpent. Ja, det er greit, jeg høres ut som en 80-åring, men la gå. Jeg elsker følelsen av nytt sengetøy!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg