NRK-type

Hei, dere!

En liten stund siden nå. Jeg har hatt mer enn nok med å bare sette meg inn i alt som har med praksisen og gjøre. Det har vært så gøy å starte opp med dette, og jeg har storkost meg de første fire dagene på jobb! Folkene og den lille redaksjonen her er så koselig, og jeg har virkelig blitt tatt godt imot. Det er så klart veldig stas å få være i NRK, og kunne jobbe under ‘dokumentar og samfunn’-avdelingen – som jo er akkurat der jeg føler jeg passer best inn. Det er ikke lange tiden før vi går i gang med opptakene til «Hva feiler det deg?», og frem til det jobber vi med alt som skal klargjøres og ordnes før innspillingen starter. Det blir særlig gøy! Dagene går egentlig bare til praksisen, for jeg må opp så tidlig, og dagene er så lange, at når jeg kommer hjem gjøre jeg lite annet enn å ligge i senga og binge Friends, hehe. Så ja, jeg har det utrolig morsomt i NRK, og det er stort sett bare det jeg bedriver tiden min med!

(Q) Hvordan er uka deres så langt?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg