novemberregnet som aldri gir seg

God fredag, dere!
Jeg har hatt en skikkelig morsom og ganske produktiv dag på jobben i dag, og det føles bestandig bra. Det er så deilig når hele redaksjonen lider av samme fredagsfølelse, og alle er like gira på helg, hehe. Men det fine fredags-humøret blir liksom dessverre lagt en liten demper på, når det regner så mye som det gjør i Oslo om dagen. Skal det aldri stoppe?! Jeg tuller ikke, jeg blir litt smågal av det. Jeg er ekstremt værsyk, og det skal så lite til før humøret mitt snur om. De siste dagene (okei, ukene) har jeg vært skikkelig tappet for energi på grunn av det dumme regnet. I know, det er lite å gjøre med det, men jeg orker ikke mer vann fra oven nå. Plis. La det heller snø. Så kommer jeg i alle fall i den stemningen jeg trenger! Vel, håper dere har en fin fredag, tross været 🙂 

(Q) Er det flere om er lett påvirkelige av været?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg