(nesten) fri sjel

God fredag!

I dag har vi hatt vår siste offisielle skoledag for i år, og det har nok ikke helt gått opp for meg enda. Vi har jo enda en eksamen som gjenstår, og den kommer om halvannen uke. Men frem til da har vi bare leseuke og fri. Det er så utrolig deilig! Vi hadde en koselig og relativt rask gjennomgang av det vi har jobbet med siden påske, og vi fikk liksom sluttet hele oppgaven ved å fortelle hvordan vi har jobbet og sånt. Nå er jeg hjemme for en liten stund før vi skal videre ut med klassen igjen. Siste skoledag må jo feires?! Det er så godt som ferie, og jeg trenger ikke tenke på noe annet før eksamen kommer. Nesten fri sjel, der altså. Jeg gleder meg masse til å være samlet med en stor gjeng fra klassen etterpå, for det blir nok siste gangen før august igjen. Sånt er litt rart, vi har jo blitt veldig godt kjent med hverandre.. Siden jeg skal ut etterpå, spurte meg pent Maren om hun hadde lyst til å ordne håret mitt (siden jeg er helt grønn på det området), og la oss ta et øyeblikk for sveisen hun lagde! Altså, jeg er helt forelsket i hele frisyren..!

(Q) Har dere mye igjen av skoleåret?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg