når en pepperkakebaker…

God søndag, dere!
I går hadde jeg egentlig ingen planer, men så ble det til både julemarked, litt juleshopping og en tur ut på cocktailbar med Helene på kvelden. Hun har akkurat fylt 20, og da måtte det til med litt drinker og stas. Det var så hyggelig!
Men på fredag var jeg i sving, da fikk jeg både pakket inn noen gaver og ikke minst bakt pepperkaker. Det blir liksom ikke jul før absolutt hele leiligheten luker pepperkaker, og det gjorde den så virkelig på fredagskvelden. Jeg satt på julelista mi på Spotify, og storkoste meg med pepperkakebaking. Jeg tror søren meg jeg klarte å steke unna fem brett alene, haha! Det er så fint med julebakst, og jeg tenkte faktisk at jeg skulle gå løs på enda et slag i kveld. Vi får se, da!

(Q) Har dere bakt pepperkaker i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg