nærmer seg en ende

Hei!
Det er litt til og fra på skolen om dagen, vi kan ha masse å gjøre en dag, men veldig lite den neste. Jeg tror det er litt sånn det er med prosjektet vi holder på med om dagen. Jeg føler jeg nærmer meg ferdig snart, og hvis jeg klarer å gjøre nok i kveld eller i morgen tror jeg faktisk at jeg kan si meg ferdig med aller siste store oppgave for i år. Det er så rart å tenke på – fredag om to uker er jeg ferdig! Da er første året over. Herlighet, det har gått fort… Men det skal bli så himla deilig med feire nå snart, jeg merker at det har vært masse slitsomme oppgaver og prosjekter dette året, og jeg gleder meg til vi kan ha noen måneder med fri og masse sommerkos. Været om dagen oppmuntrer ikke akkurat til å sitte inne i klasserom foran pc-skjermer, heller på et teppe i parken! Nok om det, jeg gleder meg masse til ferie, for nå er den søren meg ikke langt unna…

(Q) Har dere også snart sommerferie?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg