nå er det julemorgen

GOD JUL!
Åh, for en glede å våkne opp i dag tidlig, og bare hoppe rett inn i julepysjen for så å tusle opp i stua til Julemorgen på TV og julestrømpe hengende fra peisen. Vi feirer jul med mamma sin side av familien i år, og tradisjonene på julemorgenen er stort sett like enten jeg feirer med mamma eller pappa, men det er noe med dem likevel. Vi har nettopp sett “Tre nøtter til Askepott”, som er noe av det beste jeg vet på julaften. Den er så fin, og den slår like godt an hvert år! Nå skal vi snart reise videre til kirken og julegudstjeneste. Og etter det bærer turen videre til tante og onkel i Sandefjord, der resten av julekvelden skal tilbringes. Jeg gleder meg som en liten unge, det er altså ingenting som gir meg like barnslig glede som julaften!

(Q) Hvordan ser deres julemorgen ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg