mummikino

Hei på dere!

De siste to dagene har vært ganske hektiske. Jeg var i Tønsberg på onsdag, og det tok dermed halve dagen min. I går var jeg først på skolen, så møtte jeg ei av kollegene fra Larvik, og var med henne en stund, før jeg skulle til Majorstua med ei annen venninne.
I går var det nemlig retrokino på Chateau Neuf, altså ordentlig god, gammeldags kino hvor de viser filmer på 35mm rull. Ikke bare er selve konseptet helt nydelig, men filmen som gikk i går var virkelig ment for meg. “Mummitrollet, kometen kommer”. Altså, jeg har aldri opplevd kino på den måten før, og jeg kan ikke huske sist jeg så mummitrollet på film. Det er så lenge siden, men likevel kom det så mange gode minner tilbake da vi satt i salen. Herlighet, barnslig lykke!! Jeg og Vigdis, som jeg dro sammen med, var enige om at det skal mye til for å overgå en kinoopplevelse som denne. Vi var forelsket helt fra de startet filmen..!

(Q) Har dere vært på retro-kino før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg