morgenlevering

God lørdag!

I dag har ikke vært like fin som de tidligere dagene, her har det vært på kanten til regn, med tunge skyer og mye vind. Ikke akkurat perfekt til å ligge i sola, men det er strengt tatt bare april. Kan ikke bli helt kravstor heller… 
Her om dagen våknet jeg opp til en melding fra Morgenlevering.no hvor det sto at en pakke ventet utenfor døren. Jeg var ganske forvirret, og skjønte ikke helt hva dette kunne være. Men jeg spratt opp og kikket utenfor dørstokken. Det sto det en pakke fra de aller fineste jentene mine, Maren, Helene og Marie. De hadde sendt meg en morgenlevering med blomster, ferskpresset juice og masse deilige bakevarer. Jeg ble helt rørt, det gjorde starten på dagen helt perfekt! En så nydelig måte å vise kjærlighet på, jeg er så heldig ♥

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg