morgenkaffen

Verdens skjønneste kaffikopp?
Jeg fant denne og en nydelig likende på et loppemarked for noen uker tilbake. De var så vakre at jeg ikke kunne ta øynene vekk fra dem, og jeg måtte ha dem med hjem. Jeg har bare ikke akkurat fått brukt de så mye, ettersom de er veldig små, og nesten kunne egnet seg som shotglass (bare nesten)… Men i dag lagde jeg meg en sterk, varm espresso da jeg våknet, og da var dette nydelige lille kruset perfekt. Espressokopp er den herved omdøpt til. Det gjorde hele morgenen et par hakk bedre!

(Q) Har dere noen gamle serviser?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg