modell for en dag

Heisann!

De siste dagene har det gått i ett med juleselskaper og familie og kos. Men det har vært innmari koselig å se så mye av familien igjen. I går var det familien til stefaren min som kom fra Lillestrøm for å feire andre juledag med oss, som selvsagt var veldig stas!

Sent på kvelden i forgårs fikk jeg en melding fra en av fotografene her i Larvik, Mona, som jeg kjenner ganske godt – hun lurte på om jeg kunne tenke meg å være med som modell for en fotoshoot hun skulle gjøre for en designer som heter Maja Stabel. Det ville jeg så klart, og vi dro avsted tidlig på morran i går for å ta bilder. Det var skikkelig gøy, og jeg fikk prøvd mange fine kåper for anledningen. Jeg tror bildene skal brukes i Husfliden om litt, så det kan bli spennende…
Da vi var ferdige på location, dro vi hjem til Mona og fortsatte fotograferingen der. Hun hadde lyst til å leke litt med sminke, klær og uttrykk, og jeg var så klart med på den ideen. Vi holdt på i lange tider, og vi tok så utrolig mange råkule bilder! Jeg gleder meg til å vise dere noen av de, for det ble virkelig et par helt sinnsykt bra bilder! Jeg elsker jo å fotografere selv, men i blant er det litt gøy å stå foran kameraet også..

 (Q) Har dere gjort noe morsomt disse juledagene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg