mitt 2018 – januar til april

Det er denne tiden på året igjen, og som alltid liker jeg å oppsummere året som har gått i en tradisjonell årskavalkade. Det er en av mine favoritt-ting å gjøre, det å kunne se tilbake på året som har gått. 2018 har vært et år med mange nye inntrykk og et år hvor jeg har vokst enormt. Jeg deler opp året i tre deler, og her kommer første del: januar til april, here we go!

Januar:

Jeg startet det nye året sammen med verdens fineste gjeng, det var en super nyttårsfeiring!

Jeg fortsatte starten på januar i Fredrikstad. Fra august i fjor til juli i år var jeg innlagt, for de som husker det, og dermed startet jeg det nye året på institusjonen. Slik gikk dagene, og det skjedde ikke særlig mye. Jeg strikket masse, og lærte meg også å hekle!

Januar er også min BURSDAGSMÅNED!! Jeg ble 19 dette året, og det var mye feiringer og stas♥

Jeg hadde et te- og kaffeforbruk som var helt sinnsykt. Vinter og kaldt = masssse varm drikke. Jeg er vel ikke den eneste?

Februar:

Strikket ferdig Tonegenseren til Line Langmo, og husker jeg var såå stolt, haha! Men for all del, det er veldig gøy når noe man har jobbet lenge med, blir vellykket..

Reiste vel egentlig bare frem og tilbake mellom Larvik og Fredrikstad, og dagene fløy. Jeg orket ikke skrive så mye mens jeg var i Fredrikstad, så det ble gjerne litt svak blogging derfra…

Jeg hadde noen dager hvor jeg gjorde det jeg kunne for å pleie kropp og sjel littegran bedre. Det var hektisk å gå på skole fulltid de ukene jeg var hjemme, så jeg hadde ikke veldig mye energi til overs…

Mars:

Var på kafé-turer med fineste Helene, og nøt vårsola som best jeg kunne. Startet også i behandling i Oslo igjen, og hadde flere dagsturer dit.

Mars var fin med all den deilige sola, og mange fine himler<3

Jeg møtte også Kristine Ullebø midt på Frogner på en av mine dagsturer til Oslo. Hun var så hyggelig!

Maren arrangerte tapas-kveld med mange fine, gode venner. Det var en skikkelig koselig kveld, og et deilig avbrekk i all skolearbeidet.

April:

Russetiden nærmet seg, og russegruppa var hadde konsept-slipp i starten av april. Vi hadde “Alter Ego” som dekknavn, og slapp til “She Wolf”!

Det var fortsatt skole, behandling, påske og hverdag som stod i fokus. Så heller ikke en måned med særlig mye oppdateringer fra livet, hehe.

Som sagt, russetiden kom smygende, og jeg elsket å pynte dressen min. Jeg tuller ikke, jeg var såå fornøyd med den, og må innrømme at jeg savner den enda..!

Så var det Landstreff Fredriksten som stod for tur. En skikkelig gøy helg, med skyhøy stemning, masse gode minner og verdens beste russegjeng!!


Det oppsummerer ganske greit første tredjedel av 2018 – mange fine minner, og enda flere kommer!

(Q) Hva synes dere om første del av årskavalkaden?
(Q) Gjorde dere noe spesielt disse månedene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg