Mine uker i NRK | vlog

Heisann!
Det skal godt gjøres å ikke ha fått med seg at jeg fra oktober frem til jula hadde praksis i NRK… Fjorårets høydepunkt, og noe av det desidert mest lærerike jeg har fått gjøre som journalist. Jeg hadde en plan om å filme litt av hverdagen i NRK mens jeg var praktikant der. Det gikk helt sånn passe, men jeg filmet masse smått her og der – og det har jeg satt sammen til en slags vlog derfra. Dere får bli med på opptak, hverdag og masse annet moro, jeg synes i alle fall det ble en koselig måte å vise hvordan jeg hadde det i praksis på. Håper dere liker den!

(Q) Hva synes dere om videoen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg