min type søndag

God søndag!

I dag har vært en ordentlig fin dag her i hovedstaden. Jeg har omtrent ikke sett annet enn ski, skøyter og snødekket is på sosiale medier, og jeg skulle vel egentlig ønske jeg var en av dem som kom meg ut i marka så fort værforholdene var slik de er nå. Men den gang ei. Jeg har vært ute på en deilig gåtur i sola, og det holdt for min del.

Ellers har jeg sittet med et nytt strikkeprosjekt og noen gode serier, slik jeg liker det best. Og i tillegg har jeg søren meg bakt denne søndagen også! Jeg hadde noen bananer som jeg hadde spart (så de ble brune nok) til å lage bananbrød – så det ble dagens bakst. Jeg er så utrolig glad i bananbrød, og det går veldig fort å lage deigen. Jeg bruker oppskriften til fineste Emilie Nereng, og det passet perfekt sammen med morgenkaffen. Nå kan jeg si meg fornøyd med hviledagen før det er på’n igjen med forelesninger i morgen. Nyt de siste timene av søndagen, dere også!

(Q) Hva har dere brukt søndagen til?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg