min nye, islandske venn

Disse nydelige skapningene sto og blomstret et sted langs veien vi kjørte i går, og jeg ble forelsket med én gang jeg så dem. Ben stoppet bilen, og jeg hoppet ut med kameraet mitt. De var bare helt nydelige. Det var spesielt én av Islandshestene som kom bort til meg og ble nysgjerrig på kameraet. Han eller hun var i tillegg skikkelig fotogen, altså jeg fikk så mange fine bilder av den hesten. Jeg får så lyst på hest selv, når jeg kommer så tett på dem. De er skikkelig fine dyr.

(Q) Hva synes dere om bildene – og den nye vennen min?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg