min kjærlighet for Pepsi Max

Det er lite jeg verdsetter så høyt her i verden som Pepsi Max. Det er ikke tull. Jeg har vært avhengig i en god del år, og jeg kan faktisk ikke se for meg et liv uten. Jeg passer alltid på å ha det tilgjengelig. Og det smerter meg litt å si det, men jeg har faktisk (måttet) kutte ned litt på forbruket etter at jeg flyttet alene og ble student. Dere vet, det kan bli dyrt, hehe. Men jeg er fortsatt avhengig, og det er mulig det er en smule i overkant, men jeg kunne tross alt vært avhengig av verre ting…
Rundt juletider vant jeg faktisk en konkurranse i regi av Pepsi Max Norge. Lykkelige meg vant en hjemmestrikket Pepsi Max-genser (egentlig i ‘ugly-christmas-sweater’-stilen fordi jul), men siden den var håndstrikket (!!), tok det naturligvis litt lengre tid å få den. I går kom pakka i posten, og jeg sverger – jeg var den lykkeligste på jord. Den er helt rå. Jeg er forelsket. Punktum!

Har dere sett noe kulere?!?

(Q) Hva synes dere om genseren, haha?
~Mathilde~ 

17 kommentarer

Siste innlegg