min hjemmelagde julegenser

Dere husker julegenseren min? Den jeg lagde forrige uke, som jeg var i ekstase over? Endelig fikk jeg somlet meg til å legge over bildene. Jeg var så heldig at jeg fikk et julegenser-kit i kalenderen min, og samme dag løp jeg til H&M for å finne en enkel, rød genser. Dersom dere kommer over et sånt type kit, må dere bare teste det ut – hvert fall hvis dere er like julegale som meg! Dette er den morsomste juleaktiviteten jeg har gjort i denne førjulstida… Og jeg har fått mange fine kommentarer på den, hehe, den er jo ganske unik! Jeg prøve å leke meg litt med det pakken inneholdt, og tegnet også på et lite reinsdyr. Min helt egne, hjemmesnekra julegenser – det er jo ganske gøy!

(Q) Har dere laget deres egen julegenser noengang?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg