mikrobryggeriet

Hei!

Jeg kom akkurat inn døren etter å ha vært en liten tur i sentrum her. Jeg innser at jeg egentlig har vært i byen hver dag de siste tre dagene, men det er liksom ikke så stort annet å finne på i Larvik i romjulen, haha. Jeg fikk byttet en ullundertøy-genser fra Kari Traa i en annen farge, og kikket også litt innom de ulike butikkene.
I går hadde ei tidligere klassevenninne av meg konsert på et sted her i byen som heter Mikrobryggeriet. Vi gikk sammen på ungdomsskolen, og har faktisk opptrådt litt sammen mens vi gikk der. Det var ekstra stas å se henne ha sin helt egne konsert der i går kveld. Hun heter Helena, og er helt rå – altså jeg er så imponert over hva hun får til! Det var skikkelig stas, både å høre henne opptre, og å kunne dra ut når det skjer litt her. Jeg var på konserten sammen med Marie, og vi var begge enige om at det var en superkoselig kveld!

(Q) Har dere gjort noe koselig i romjulen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg