midt i mai

Hei på dere!

Jeg fikk bittelitt sjokk da jeg så på kalenderen i dag, og innså at vi er halvveis inn i mai. Jeg visste jo at 17.mai nærmet seg veldig, men at den nærmet seg såpass mye, var nesten litt overveldende. Vi landet alle planene for nasjonaldagen i går, og nå gleder jeg meg helt vanvittig masse til å kunne feire med venner og familie, selv om dagen blir litt annerledes. Men det blir bunad – i alle fall fra starten av dagen – og det gjør meg glad bare av tanken. Jeg elsker bunaden min så høyt, og var redd for at ingen skulle bruke den i år. Heldigvis får den bestå!
I dag skal jeg jobbe videre med innspurten på graveprosjektet vårt på studiet, og så må jeg inn til byen for et par ærender. Håper dere får en skikkelig fin fredag!


Sjekk forresten det midterste bildet her: jeg skulle bestille en pose Too good to go fra BIT, og de hadde tydeligvis overload av boller den dagen, for jeg fikk søren meg 15 boller for førti kroner, haha. Det er på kanten til komisk!

(Q) Hva er deres fredagsplaner?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg