midt i februar

Hei!

Jeg skal ikke innlede med en haug av gode grunner til noen dagers pause. Det er hverdag på repeat, på fullt tempo. Men jeg er på vei til å lande litt nå. Det har vært mye jobb i Aftenposten den siste tiden, og det trives jeg veldig med – selv om også det koster krefter. Tidligere i dag fikk jeg også levert fra meg et arbeidskrav, og det betyr at jeg nesten kan ta meg helg. Jeg må en liten tur på skolen på fredag, men bortsett fra det har jeg fri. Det er så godt. Jeg har virkelig jobbet på forrige og denne uka.
Nå har jeg laget meg en chai latte og sitter med et pledd rundt meg i mørket. Trenger å koble av litt. Tenk at vi nesten er midtveis i den siste vintermåneden. Det skal bli så fint å få litt mer vår i lufta snart, det gledes til mars og varmere grader (håper jeg da)!

(Q) Har dere også mye å gjøre for tiden?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg