midt i eksamen

Hei på dere!

Jeg har vært et sammensurium av følelser de siste dagene, haha. I går fikk vi eksamen, og jeg kjenner meg egentlig ganske letta over oppgaven. Men samtidig har jeg jobbet så mye med studiet den siste tiden, at jeg er så sliten og veksler mellom humøret hele tiden. Typisk meg når det er viktige ting som skjer… I tillegg er det ordentlig demotiverende å sitte inne når gradestokken måler oppimot 30 grader og alle poster bilder av stranda.
Men jeg holder meg ved godt mot, og det er søren meg ikke lenge før jeg har ferie, Da er jeg faktisk ferdig med to av tre år på journalistikkstudiet, og det i seg selv er jo helt sjukt?! Jeg jobbet veldig effektivt med eksamensoppgaven i går, og har allerede kommet godt i gang nå. Hvis jeg er flink (og heldig med konsentrasjonen) kan jeg klare å bli ferdig med besvarelsen i dag. Jeg har virkelig ikke dårlig tid, men tenk å kunne ta seg ferie litt før selve fristen – det hadde vært nydelig!

(Q) Står dere også midt oppi eksamen om dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg