med beina høyt

God fredag!
Overskriften beskriver vel i grunnen det eneste jeg gjør om dagen. Jeg føler meg så skrøpelig her jeg ligger dag ut og dag inn med foten min høyt. I dag var jeg på skolen for å ha en presentasjon, og det gikk akkurat helt sånn passe. Det var mildt sagt smerter av en annen verden, og kroppen min har også fått noen kjipe bivirkninger av narkosen. Så jeg har vært skikkelig dårlig i dag. Godt det endelig er helg, og jeg trenger ikke gjøre noe som helst. Ganske likt resten av denne uka. Jeg har jo faktisk ikke gjort stort annet enn å ligge i senga, se på serier, knaske smertestillende og humpe på krykker til kjøkkenet. Haha, det høres så stakkarslig ut – men jeg føler meg faktisk helt bånn… Håper det gir seg litt etter hvert. Jeg kan i alle fall med sikkerhet spå en ekstremt rolig helg. Med beinet høyt. I senga. Uff… God helg da, dere!

Mamma og lillesøster var på sykebesøk her om dagen, og hadde med seg en helt nydelig rosebukett til meg. Hverdagsglede<3

(Q) Er det noen flere som er syke eller skrøpelige denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg