mai mot slutten

Hei!
Denne uka har vi leseuke før eksamen som starter neste tirsdag. Det er så utrolig få dager igjen til vi har sommerferie, og den tanken gjør meg helt tullete glad. Jeg er så klar for sommeren og alt den bringer med seg. Det er jo snart juni, herlighet – kun noen få dager igjen av den siste vårmåneden. 
Akkurat hvor mye jeg kommer til å lese denne uka, er jeg litt usikker på. Jeg har allerede ganske mye pensum inne fra tidligere oppgaver. Så klart må jeg jo fylle på med litt ekstra kunnskap, men jeg slipper å måtte vie en hel uke kun til fagstoff, og det er jeg veldig glad for. I går var jeg en liten tur rundt og kikket i noen butikker, og spiste sushi på Løkka med Helene på kvelden. Det var så koselig! I dag skal jeg på jobb, så jeg får gjort litt nytte av meg selv om jeg har ‘fri’. Så skal jeg faktisk noe utrolig spennende i morgen, for tidligere i dag fikk jeg en telefon fra en i NRK. Prosjektlederen i ‘Hva feiler det deg’ (mitt favorittprogram noensinne omtrent) ringte for å si at han hadde sett søknaden min til praksis neste år. Han ville treffe meg for et intervju i morgen, og hvis det går bra, kan det søren meg hende at jeg ender opp i drømmeplassen min i praksis!! Jeg er så spent, og kan egentlig ikke vente til morgendagen kommer. Herlighet, dette er så svært for meg!

(Q) Er det lenge igjen før dere har sommerferie?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg